Warhorse Studios
aplikace firemní identity

Grafický dyzajn/Branding

O projektu
Práce pro Warhorse pro mě byla tak trochu splněný sen. Firma je v ČR všeobecně uznávaná kvůli své hře "Kingdom Come - Deliverance" a já bych nebyl šťastnější, i kdybych mohl pracovat pro CD Project Red.

Zadání
Studio interně vytvořilo nové čistší a zjednodušené logo, ale potřebovali zafinišovat různé možnosti použití, pravidla a barvy. stávalo se totiž, že iterně zaměstnanci používali logo bez ochraných zón, nebo se jim ho povedlo jinak "ohnout". Bylo také potřeba vybrat nové písmo, které by bylo dobře čitelné jak v patkové tak bezpatkové formě a zároveň měl alespoň tochu "řemeslný" charakter.

Řešení
O startu s výběrem fontu a požití loga na vizitkách, hrníčkích a emailových podpisech jsem pracoval postupně na celém balíčku jako základním manuálu pro práci s logem a grafikou. Definovali jsme použití loga, ochraných zón, pozadí na kterém se dá použít atd.

Největší význou byl výběr písma. Na starších mockupech níže můžete ještě vidět Garamond Premier, ale nakonec volba padla na písmo Janon z české písmolijny "Stormtype".